Thursday 11 June 2009

Pengubat Hatiku

Bagi kengkawan yg xberkesempatan nk baca blog aku kat fs tu...nie ada aku titipkan posting aku utk share together...




Inilah pengubat hatiku…aku ceritakan sedikit biodata si comel cilik nie utk korang…
Nama: Nur Nadhirah Batrisya bt Hang Nadim
Birthday: 17/07/08
Hobi: Suka bermain basikal….makan….nyanyi…tido…posing bila time tgkp gambar
Kelebihan: boleh buat aku rasa happy ngn gelagat dia yg bersahaja…manja…dah ada 4 batang gigi….

Ni la ank sedara aku….merangkap ank adik aku si nurul tu…xtau la masa dia lahir…aku teruja sangat…3.6kg...mgkin sebab si comel nie cucu pertama dalam family kitaorg …yg paling penting ank sedara pertama bagi aku…yer la nk tgu ank aku…tak tau bila lagi..huhuhuhu…






1 comment:

Anonymous said...

ye kite tnggu ank ida thn dpn ye..
kt doakn jdoh ida n si die brpnjgn smpi jinjang plamin..dpt aku mkn ns myk kat perok=)