Monday 6 July 2009

Ceritera Kehidupan

Minggu lepas...banyak sangat perkara yang aku perlu settle kan...terpaksa bergegas pulang ke kampung...urgent matters that need to solve properly...rasanya hampir 3 bulan aku bertarung ngn masalah family nie...sudah penat...sampai satu tahap aku sudah give up....tak mampu nk buat per lagi...bila fikir pun sakit kepala...tak fikir pun lagi la sakit kepala...huhuuhu..pening2... kejap kepala aku nie ok...kejap migrain...slalu sangat aku migrain...tiap2 minggu la...dulu masa study pn xde la stress cam nie....dah xtau nk buat per...kengkawan aku pun rasanyer dh pening ngn masalah aku yang cam telenovela nie...huhuhuh

Allah itu Maha Mengetahui atas segala yang berlaku..ada hikmah atas segala ketentuanNya...Aku berdoa semoga biarlah berakhir dengan tenang...tanpa melukai hati sesiapa...Amin...

2 comments:

YuSniZa said...

Semoga tabah and kuat ye Ida... Ada hikmah di sebalik yg berlaku. Aku simpati dgn kau..tapi aku hanya dpt berdoa utk kebaikan kau..yg lain terserah pada Allah.. (ayat skema ckit..huhu)

Zalieda said...

Thanks Yus..smua nie buat ida kuat walaupun kekadang sudah hampir rebah...huhuhuh