Thursday 13 August 2009

Bosan nyerrrr

Dalam kesibukan ari nie aku teringat perbualan aku ngn dia...heheheh kekadang bila otak penat...relaks camnie pn best gak...buat lawak bodo....huhuhuh

Situasi 1

Dia:ari nie tlg abg plaster bilik air tau...dh bancuh simen
Aku:abg dh beli plaster ker?
Dia:nk buat per?
Aku:la...tadi ckp nk suh org tlg plaster bilik air tu..
Dia:kuang asam...bukan plaster luka la...plaster bata tu..huhuhu

Situasi 2

Dia:ari nie xjadi ar g kluang amik barang...
Aku:emm xper ar..leh rehatkan badan tu skit kan...penat duk ke hulu ke hilir...
Dia: emm tetiba rasa lapar la..xsempat nk makan td...nk mkn ns goreng kampung la
Aku:jauhnyer nk beli tu..leh ker tahan lapar?
Dia:napernyer jauh?dekat cni jer...
Aku:emm ingatkan nk beli kat kampung....hahahahha
Dia:hampeh tul...nk kena sekeh nie...
Aku:biarla..asyik org jer kena ngn lawak bodo cmtu...hehehehhe
Dia:sudah terang lagi bersuluh la statement tu...
Aku:naper?abg padam lampu ker yg xnmpk tu?
Dia:camner nk padam lampu..tinggi sangat nie!
Aku:huhuhu bukan padam lampu la...tutup suis...huhuhu terkena gak
Dia:padan muka...suka sgt kenakan org...
Aku:huhuhu biar arr

No comments: