Friday 21 August 2009

Terima kasih...

Sempena BigBos ditukarkan ke RMC...kitorg ada buat majlis penghargaan buat segala jasa yang telah dicurahkan selama BigBos di TDP... emm banyak yang aku blaja dari segi kecekapan pengurusan dari BigBos nie....justeru itu...aku harap pengalaman yang ditimba itu dapat menjadikan aku lebih komited hendaknya...amin....

emmm nie gambar kenangan bersama semua staf TDP yang terlibat masa majlis penghrg'n tu. best keje kat sini...walaupun keje sentiasa bertimbun...yang penting kerjasama antara staf membuatkan benda yang susah menjadi senang....aku suka environment keje kat sini....

dulu mentaliti aku slalu ckp keje goment nie senang...tapi bila dh join TDP nie...baru aku tau betapa sama jer keje nyer...xpernah kurang....sibuk sesaja....yang penting...aku bersyukur atas keputusan aku sebelum nie utk join the club....happyyyyyy.....like a family......

Skang nie aku harap dipermudahkan segala pekerjaan yang akan aku lakukan...semoga mendapat keredhaan dariNYA...semoga pintu rezeki sentiasa dibukakan dengan mendapat rahmat dari yang Maha Esa...

Apapun, bila kerja.. mesti ikhlas.. mesti menjaga hubungan sesama rakan sekerja dengan sebaiknya.... insya allahh....





Hmmm.. rasa happyy bila dapat lepaskan stress... sesekali camnie bagus gak untuk eratkan hubungan antara rakan sekerja.....posing maut xper..yg penting keje sentiasa cekap... bersih...dan amanah....hehehehehheh....
Tahniah buat kak Shu kerana telah mendapat jawatan tetap...semoga lebih happy kat tempat baru erk....

No comments: