Friday 2 October 2009

Allah Selamatkan Kamu....05/10/09

Enter Fleedy.com

"Allah selamatkan kamu....
Allah selamatkan kamu....
Allah selamatkan Norhadisah Arshad....
Allah selamatkan kamu......"


Mengenalinya sebagai seorang sahabat yang kadangkala serius dan kadangkala sengal habis... Sudah hampir 9 tahun mengenali insan istimewa ini..

Aku tidaklah rapat sangat ngn Dee nie...Dia budak pandai...so sebagai rujukan masa aku study dulu...Bila sambung degree baru kenal ngn lebih rapat sebab duk satu umah...makan sama2, masak sama2...buat poyo dia sesorang....aku jer slalu terkena....tido jer lain2...hehehehhe

Seorang yang kuat menyimpan rahsia..Tapi aku xde per2 rahsia ngn dia pn...Dah lama sangat aku xjumpa dia...baru-baru nie ada turun KL,tapi aku xdiberitahu...alasannya xde no.telefon aku...xper la..mungkin dia ada alasan tersendiri...Insya Allah di lain masa aku jumpa dia...

Apa pun dialah sahabat yang pernah aku kenal...

Selamat Menyambut Ulangtahun Kelahiran ke-25.
Moga segala usahamu selama ini diberkati Allah
Dibukakan segala pintu rezeki
Dan Kehidupanmu mendapat rahmat darinya...

Maaf kupohon sekiranya ada perkara yang melukakan hati kecilmu...Aku hanyalah insan biasa...

No comments: