Tuesday 22 December 2009

Boys Over Flower



Emm sebenarnya dah lama sangat tinggalkan zaman layan drama korea/taiwan atau seangkatannya kat 8TV...tapi kekadang bila penat balik keje tu...tgk drama2 camni...leh hilangkan tension gak..teringat masa study dulu.....pas abis blaja jer....layan giler drama korea....ceta per yang xpenah tengok?semua aku layan jer....hehhehe....mungkin ada yang menarik kat drama dorg nie....tentunya pelakon yang cute2 sama ada lelaki atau perempuan.....aku memang boleh dikatakan 'hantu' ngn drama2 korea nie....

Kali nie aku dah terjatuh cinta ngn drama baru kat 8TV....Boys Over Flower....Actually drama nie ada persamaan ngn ceta Meteor Garden...tapi best jer layan......Aku nk cakap lebih2 pn susah.....so tengok jer........hehehhehehe




Mungkinkah demam drama bersiri korea/taiwan atau seangkatan ini akan terus melanda kehidupan aku? tidak salah rasanya.....Hehehehehe

2 comments:

NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...

besh jgk cite nih...dolu2 aien ade trbace komic ye...tpi lme nk abes beb cis

Zalieda said...

hehhehe skang ni leh tgk smula kan...besh3x