Tuesday 19 January 2010

Januari Ini

Bulan Januari bermula dengan lancar.Begitu juga dengan tugasan hakiki aku di office..Bermula 2010 ini, bebanan kerja juga kian bertambah.Ada beberapa tugasan yang perlu di reshuffle untuk mewujudkan budaya kerja yang sihat.Aku juga tidak terkecuali.Namun, aku tidak kisah semua tu..Asalkan kerja aku tidak tertangguh..Tidak menang tangan juga bila nak menyesuaikan diri dengan tugasan baru,tapi aku perlu belajar semuanya secara serentak.baru produktif..hehheheh insya allah...

Terdetik untuk aku memulakan bisnes baru untuk tahun ini..tapi masih mencari material dan info yang sesuai..apa yang perlu aku laksanakan untuk menjayakan bisnes nie..masih kekeringan idea.modal perlu disediakan..mencongak-congak peluang yang ada..hmmm tapi aku perlu ada bisnes sebelum tahun ini berakhir..insya allah...

Sekelip mata masa berjalan...sudah hampir ke penghujung bulan..masih ada yang perlu aku fikirkan..mungkin aku perlu lebih serius...bukan mungkin...tapi mesti....hehehehhehe aku mesti lebih fokus..harapnya begitulah...

2 comments:

ABDUL RAHMAN AHMAD said...

hahahah
usaha dengan lebih keras lagi saedah....

Zalieda said...

hahahha maman jahat......