Friday 21 December 2012

Susu Formula Nadra

Masa baru pas lahirkan Nadra saya bagi susu badan jer...tapi ada satu ketika tu saya mengalami masalah kekurangan susu badan...sgt sedey sebab time mengandung lagi dah tekad nak bagi Nadra susu badan secara ekslusif sbb khasiat susu ibu nie sangat banyak...Tapi apakan daya,hajat xsampai....Nadra sempat hisap susu badan 1 bulan saja...

Pastu mak saya syorkan bagi susu Dulac-Dumex sebab adik saya dulu pun minum susu nie jugak...masa tu saya mmg sedih sangat sebab terpaksa bagi Nadra susu formula...huhuhu..Saya pun try la beli Dulac tu...lagipun mak saya cakap Dulac tu murah...tapi masa tu saya xfikir pun murah ke mahal,yang penting Nadra serasi dengan susu tu sudahla...Alhamdulillah sampai ari nie Nadra ok jer minum susu tu...Dia pun membesar sihat macam baby lain jugak..Lagipun saya tengok khasiat yg ada pada susu Dulac tu lebih kurang sama jer ngn susu2 formula yang lain...

Nie la susu formula yang Nadra minum dari umur 1 sebulan hinggalah sekarang...

Kata orang susu Dulac nie murah..tapi saya okay jer...yang penting Nadra sihat alhamdulillah...dan inilah satu-satunya susu formula yg saya bagi selain susu ibu...Owh terlupa,pernah bagi susu Lactogen masa stok Dulac habis kat kedai runcit kat umah tu...hehehhe maknanya bukan satu2nya,dua2nya la eh?hehhehe...nanti update pasal pampers yang Nadra guna pulak...

Owh sgt excited pulak bercerita pasal anak ehh...nanti meluat pulak org baca...pastu ckp macam dia jer yg ada anak yer...tapi biasala kan,just nak share per yg rasa perlu la..mgkin berguna utk bakal2 ibu yg masih tercari2 susu formula untuk baby masing2...saya tidak dibayar apa2 pun untuk promote kan susu Dulac nie...hehhehe tapi mana tau ada rezeki Nadra leh jadi duta dulac kan..(verangannn xhingat ibu Nadra nie)...hehhehehe bajet2 selebriti ehh...

okaylah nak cincau dulu....malam nie ada Malam Mesra Keluarga bersama kakitangan...babaiiiiiiiii

No comments: