Tuesday 8 September 2009

Layan Tag Dayah....

Bekas kekasih anda:
emm..malas nk ingat dh...barang yg lepas biarla berlalu (amik ayat dee utk dyh)

Aku sedang mendengar:

Jangan Kau Lepas-Alexa

Mungkin aku patut:
Siapkan semua keja ari nie

Aku suka:
Mendengar lagu sambil buat keje...keje jadi cepat siap

Sahabat-sahabat baik aku:
Semua yg sentiasa dengan aku......dulu..kini...dan selamanya...

Aku tak faham:
Kenapa org selalu sgt hidup dalam kepura-puraan dan menjengkelkan

Aku kehilangan:
Kasih sayang dan perhatian dari org yang amat aku sayang

Ramai yang berkata:
Aku sorg yang lurus....huhuhu tapi skang aku dh pandai skit2 kona-kona...hehehhehehe

Makna nama aku:
Cahaya Mati Syahid....

Cinta itu adalah:
Kejujuran...kesetiaan...dan pengorbanan...

di suatu tempat, seseorang sedang:
merindui gurau senda aku...masakan aku....hehehhehe yer ker?

Aku akan cuba:
Menjadi seseorang yang berwawasan dan berusaha mencapai impian yang di idamkan

Ayat SELAMANYA membawa maksud:
sampaiku menutup mata.....

Telefon bimbit aku:
xpernah beli sendiri...smua ayah yg belikan.....

Bila aku terjaga dari tidur:
harap2 hari nie bermula dengan sebaiknya....

Aku paling meluat apabila:
Orang mengongkong dan salah sangka pada aku tanpa usul periksa.....

Pesta/parti adalah:
Tempat yang aku rimas....

Haiwan paling comel yang pernah aku temui adalah:
Patricks kot...hehehehheh

Peringkat umur yang paling menyeronokan bagi aku:
18 ~ 23 sbb masa tu aku lebih mengenali erti hidup....

Hari ini:
Kena siapkan semua keje....mungkin terpaksa balik lambat...

Malam ini aku akan:
tido dengan kepenatan....

Esok pula aku akan:
Jumpa ngn big bos ....

Aku betul-betul inginkan:
keje yang stabil...sbb umo dh lanjut sgt nie...

Ketika anda melihat wajah anda di depan cermin pagi ini:
maintain comey....

Pusat beli-belah atau aked permainan:
aku pegi bila ada sale jer....

Makanan barat atau Jepun:
lebih suka makan masakan kampung jer.....

Bilik yang terang atau gelap:
Gelap...tapi ada chya skit2....

Makanan segera adalah:
Aku suka bila malas masak.....

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:
Weh...ko dh siap File Meja blum?Jap lagi aku check....

No comments: