Tuesday 28 July 2009

Pengalaman Berharga...

PRPI 2009 ini merupakan pameran penyelidikan yang terbesar di UPM terus dilaksanakan dengan aspirasi dan semangat yang lebih jitu.

Pameran ini juga menjadi pelantar kepada para penyelidik untuk mengenengahkan hasil penyelidikan yang dijalankan dan penemuan baharu kepada umum. Di samping itu ianya juga menjadi penanda aras terhadap kualiti sesuatu projek penyelidikan bagi melayakkan para penyelidik UPM untuk menyertai pameran di peringkat kebangsaan dan seterusnya antarabangsa.

Mula ari nie 28/07/09 hingga 30/07/09 aku terlibat ngn pameran PRPI nie.. secara tidak langsung menjadi watak sampingan dalam kelancaran pameran yang diadakan pada setiap tahun di UPM..sedikit keterujaan dalam diri aku kerana inilah kali pertama terlibat dalam acara yang aku rasa hebat penyertaannya di peringkat UPM sendiri...walaupn tugas aku hanyalah bak semut merah....tapi aku lakukan yang terbaik...inilah peluang untuk aku membuktikan keupayaan aku dalam menjalankan tugas...

Mengiringi para hakim untuk evaluate researcher buat aku belajar benda baru..ada certain term of R&D yg aku xfaham...aku tanya jer hakim tu..alhamdulillah dorang xlokek untuk berkongsi ilmu..maklumla aku nie budak mgmt (blaja pasal mgmt)..mana nk fhm sgt bnda2 camtu..hehehheheheh aku rasa bertuah kerana diberi peluang keemasan cam nie...

No comments: